Nakupování v e-shopu ZP shop.cz je jednoduché, přehledné a rychlé. Pokud potřebujete s čímkoliv poradit, můžete nás kontaktovat na e-mailu obchod@zpshop.cz, nebo telefonu +420 606 307 107, popř. +420 723 414 759.
VÝBĚR ZBOŽÍ Z KATEGORIÍ
Produkty jsou členěny do katagorií - sloupec vlevo - popř. do podkategorií. Při prohlížení zboží v kategorii můžete provést setřídění seznamu zboží podle názvu nebo ceny. V levém horním rohu se také nachází pole pro vyhledávání, pomocí kterého lze prohledat celý sortiment e-shopu.
PŘIDÁNÍ ZBOŽÍ DO NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
Vybrané zboží vložíte do nákupního košíku kliknutím na tlačítko „Koupit“, které se nachází u každého produktu i v jeho detailu. Tímto kliknutím zároveň do nákupního košíku vstoupíte. Po vstupu do nákupním košíku můžete specifikovat, kolik kusů od daného produktu chcete zakoupit. Počet kusů potvrdíte kliknutím na tlačítko „Přepočítat“.
Zboží můžete kdykoliv v průběhu objednávání z košíku odstranit.
Z nákupního košíku můžete kdykoliv vystoupit a zase se do něj vrátit. Zboží v něm zůstane, dokud ho sami neodstraníte.
VÝBĚR ZPŮSOBU DOPRAVY A PLATBY
DOPRAVA
PPL balík - přepravní služba PPL zajišťuje dodání zásilek kurýrem po celé ČR, nebo na výdejní místa PPL ParcelShop . Zboží vám bude doručováno do druhého pracovního dne od expedice z našeho skladu. Pokud vás kurýr nezastihne doma, doručí vám zásilku následující pracovní den. Oznámení o doručení zásilky Vám přijde SMSkou či e-mailem.
Česká pošta - Balík do ruky - zásilka bude doručena přímo do vašich rukou následující pracovní den po jejím podání. O podmínkách doručení zásilky budete informováni prostřednictvím SMS zprávy nebo emailu v den podání a znovu v den doručení zásilky.
Česká pošta - Balík do balíkovny - při zadávání objednávky vyberete pobočku České pošty, na které bude zásilka připravena k vyzvednutí již následující pracovní den po jejím podání. O možnostech vyzvednutí vás dopravce informuje prostřednictvím SMS zprávy nebo emailu v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště. Standardní doba uložení zásilky na poště je 7 dnů.
Zásilkovna - možnost vyzvednutí objednávky v nejširší síťi poboček po celém Česku. Parametry zásilek - max. hmotnost zásilky 5 kg, max. délka 70 cm a součet všech tří rozměrů zásilky nesmí přesahovat 120 cm. V případě překročení uvedených limitů Vás budeme kontaktovat.
Osobní odběr dočasně pozastaven !!!
PLATBA
Platba na dobírku - v případě, že preferujete platbu na dobírku, Vaše objednávka bude vyřízena obratem. O odeslání zásilky budete informováni v den, kdy bude zásilka předána vybranému dopravci.
Platba předem na bankovní účet - bezhotovostní převod obvykle trvá 1-2 pracovní dny. Objednávky odesíláme obvykle v den přijetí platby na náš bankovní účet.
Platba kartou - online bankovní převod - volba pro okamžité a bezpečné bezhotovostní platby - systém internetových plateb společnosti ComGate Payments a.s.
Platba v hotovosti - možná pouze v případě vyzvednutí objednávky na adrese provozovatele Nihošovice 101, 387 01 po předchozí dohodě!!!
POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Kliknutím na „Objednat“ se dostanete na vyplněný „Přehled objednávaného zboží“, kde můžete překontrolovat správnost zadání. Vyplňte osobní údaje, dodací adresu popř. fakturační údaje. Je-li vaše objednávka v pořádku, zaškrtnete „Souhlasím s obchodními podmínkami“ a klikněte na „Odeslat objednávku“, čímž bude odeslána k vyřízení. Na vámi zadanou e-mailovou adresu bude zasláno potvrzení objednávky.
Vaše objednávka bude považována za závaznou a bude expedována.